قوانین و مقررات سایت تامین پیشرو شار

تامین پیشرو شار تمامی کالاهارا پلمپ شده ارسال می‌نماید، ولیکن بنا به درخواست مشتریان گرامی امکان تست کالا توسط تکنسین مربوطه وجود دارد.

برای تغییر شیوه ارسال به تا قبل از ارسال کالا امکان تغییر نحوه شیوه ارسال وجود دارد.

هر کد ملی روزانه مجاز به خرید 3 عدد کالا از هر محصول می‌باشد، در صورت خرید بیشتر مبلغ با هماهنگی خریدار به کارت مربوط به خریدار طی 24 ساعت عودت داده می‌شود.

کمپانی موظف به آن است تا طبق سفارش مشتری کالا را ارسال نماید و در صورت عدم موجودی به دلیل ثبت سفارش های زیاد با مشتری برای ارسال کالا هماهنگی های لازمه را انجام دهد. و در صورت خطای انسانی در ارسال کالا کمپانی موظف به تعویض کالا برای مشتری می‌باشد.

تامین پیشرو شار موظف است کالایی مطابق با مشخصات فنی درج شده در سایت که خریدار آن را انتخاب کرده و سفارش داده است را برای مشتری ارسال کند.

قیمت تمامی کالاها در سایت مشخص شده است و شما هیچ هزینه‌ی دیگری بابت حمل و نقل و مالیات پرداخت نخواهید کرد فقط هزینه 10 هزار تومان بابت پردازش و بسته بندی می‌بایست پرداخت شود.

تایید و پردازش سفارشات در روزهای کاری انجام می‌شود و پردازش سفارش‌ها در تعطیلات رسمی امکان‌پذیر نیست.

در صورت پرداخت بوسیله كارت و یا واریز به حساب، باید شماره فیش بانكی و یا چهار رقم آخر کارت بانکی به همراه نام صاحب حساب و زمان دقیق پرداخت را در شبکه‌های مجازی برای مسئول مربوط ارسال نمایید که تایید مبلغ واریزی در روز های کاری امکان پذیر است.

تایید و پرداخت فاكتور توسط شما به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت تیشارآنلاین می‌باشد.

مسئولیت تمامی كالاها در هنگام ارسال بر عهده‌ی شركت‌های حمل‌و‌نقل و یا بیمه‌كننده شركت حمل‌و‌نقل می‌باشد و تمامی کالاهای بالای 800 هزار تومان برای آسودگی بیشتر مشتریان بیمه‌ی حمل و نقل می‌گردند.

در هنگام دریافت سفارش خریدار موظف به کنترل بسته‌بندی سفارش می‌باشد تا در صورتیکه نقصی در بسته و یا محتوای آن در اثر حمل پیش آمده باشد آن را در حضور مامور شرکت حمل و نقل به‌صورت رسمی صورت جلسه کرده و از دریافت کالا خودداری نماید و مراتب حداکثر ظرف 24 ساعت به شماره پشتیبان سایت (09015054237) اطلاع داده شود تا کمپانی تامین پیشرو شار بتواند پیگیری‌های لازم را برای شما همراهان همیشگی انجام دهد.

خریدار موظف است فورا پس از دریافت سفارش آن را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت داشتن هر نوع اشکال ظاهری، شرح اشکال را به پشتیبان سایت اعلام نماید؛ در صورت تاخیر در اعلام مشکل ظاهری طبق زمانی که بسته به دست کاربر رسیده باشد تامین پیشرو مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

کالایی که دارای اشکال فنی می‌باشد پس از برگشت به تامین پیشرو شار مورد بررسی قرار می‌گیرد و درصورت تایید اشکال فنی توسط تکنسین تامین پیشرو، مبلغ پرداخت شده توسط خریدار ظرف یک تا دو روز کاری به حساب خریدار عودت داده می‌شود.

در صورتیكه كالای خریداری شده دچار نقص فنی باشد و خریدار کالا را نزد کارشناسی بجز تامین پیشرو ببرد و تعمیر انجام شود، دیگر فاقد گارانتی می‌باشد و تحت هیچ شریطی مورد قبول نمی‌باشد.

در صورتیكه به دلیل هرگونه كار نرم‌افزاری و یا تغییر شرایط محصول نقصی برای كالای خریداری شده به وجود آید کمپانی تامین پیشرو از پس گرفتن آن كالا معذور است.

کالایی که دارای اشکال فنی می‌باشد پس از برگشت به تامین پیشرو شار مورد بررسی قرار می‌گیرد و درصورت تایید اشکال فنی توسط تکنسین تامین پیشرو، مبلغ پرداخت شده توسط خریدار ظرف یک تا دو روز کاری به حساب خریدار عودت داده می‌شود.

در صورت انصراف از خرید در شرایطی که کالا کاملا پلمپ باشد و مورد استفاده قرار نگرفته باشد خریدار می‌تواند آن را تا یک روز کاری پس از دریافت کالا به آدرس شرکت تامین پیشرو شار عودت داده و وجه آن‌را پس از کسر هزینه ارسال دریافت نماید. ضمنا هزینه عودت کالا به  تامین پیشرو شار در صورت انصراف خریدار از خرید بر عهده خریدار می‌باشد.

امکان عودت وجه تنها به حسابی که از آن حساب کالا خریداری شده است وجود دارد و تیشارآنلاین از واریز وجه به حساب شخص دیگر یا شماره حساب دیگر معذور است.

خرید آنلاین از تامین پیشرو شار تنها از طریق سایت www.tsharonline.com امکان پذیر است. فعالیت تامین پیشرو در اینستاگرام تنها با اکانت های tsharonline@ و می‌باشد. همچنین در تلگرام نیز فعالیت دارد. لطفا کمپانی تامین پیشرو شار را فقط از آدرس هایی که در اینجا قید شده است دنبال فرمایید تا سودجویان مشکلی در فرایند خرید شما و خدمات ما بوجود نیاوردند.