خرید عمده گوشی موبایل با ضمانت 

عضویت در شرکت تامین پیشرو

نحوه عضویت و مهم ترین سوالات

عضویت در کانال های لیست قمیت

برای عضویت در خانواده تامین پیشرو و خرید مستقیم از واردکننده تلفن همراه و لوازم جانبی به شماره 09015054237 عدد 1 را به همراه نام و نام خانوادگی خود ارسال کنید تا در اسرع وقت به خانواده بزرگ تامین پیشرو شار بپیوندید.

مدارک مورد نیاز برای همه افراد

برای ارسال مدارک زیر فقط کافیت فرم زیر را که شامل: نام، شماره تماس و نحوه آشناییاست را پر کنید. یا اگر هر سوالی در خصوص ارسال مدارک دارید می‌توانید با شماره پشتیبان فروش تماس حاصل فرمایید تا پنل فروشگاهی شما باز شود.

پر کردن فرم عضویت و خرید گوشی عمده

فروشگاه / اشخاص حقیقی برای خرید عمده گوشی موبایل

کپی برابر اصل موارد 1 تا 4

  1. پروانه کسب
  2. سند مالکیت / اجاره نامه اصلی
  3. کارت ملی صاحب جواز کسب و مستاجر
  4. وکالتنامه اصل گواهی امضا جهت ارائه به تامین پیشرو شار
  5. کد نقش سامانه جامع تجارت (طرح افق)

شرکت‌ها / اشخاص حقوقی:

  1. کارت ملی دارندگان حق امضا
  2. تمام صفحات شناسنامه دارندگان حق امضا
  3. سند مالکیت / اجاره نامه اصلی
  4. اساسنامه شرکت
  5. گواهی ارزش افزوده
  6. آگهی تاسیس شرکت در روزنامه رسمی
  7. آخرین تغییرات شرکت مندرج در روزنامه رسمی
  8. اصل گواهی امضا جهت ارائه به تامین پیشرو شار
  9. کد نقش سامانه جامع تجارت (طرح افق)

کپی برابر اصل کارت موارد 1 تا 7

مزیت عضویت در خانواده بزرگ تیشار آنلاین
  1. ارسال قیمت روزانه در واتس اپ و کانال های موجود
  2. تضمین اصالت کالا
  3. مطلع شدن از بهترین قیمت روزانه بازار
  4. دسترسی به گارانتی تامین پیشرو شار با گرید A
  5. دسترسی به یکی از 5 شرکت اول وارد کننده گوشی موبایل و لوازم جانبی موبایل
  6. دستیابی به کارشناسان و مشاوران خبره در خصوص کالاهای ترند بازار
عضویت در خانواده بزرگ تیشار آنلاین
نحوه ثبت نام در فروشگاه

برای عضویت در خانواده تامین پیشرو و خرید مستقیم از واردکننده تلفن همراه و لوازم جانبی به شماره 09015054237 عدد 1 را ارسال کنید تا در اسرع وقت به خانواده بزرگ تامین پیشرو شار بپیوندید.

همکاری باما و نحوه ارسال (مخصوص خرده فروشان)

شما مغازه داران عزیز می‌توانید از داخل سایت از هر محصول روزانه 3 عدد خرید بفرمایید و اگر قصد خرید بالاتر از 3 عدد را دارید می‌توانید مدارک مورد نیاز را برای ما ارسال کنید که در صورت تایید مدارک سبد و یا تعداد کالای مورد نیاز شما به شما خریداران عمده فروخته می‌شود. اگر در این خصوص سوالی دارید که برطرف نشده است میتوانید با پشتیبان سایت در تماس باشید، یا سوال خود را پیامک کنید.

امکان خرید عمده گوشی قسطی هست یا خیر

مشتریان vip که سابقه خوب و امتیاز بالا را کسب کرده‌اند می‌توانند گوشی خود را به صورت قسطی از ما خرید کنند و در کنار آن می‌توانند خرید اعتباری داشته باشند.

شماره پشتیبانی برای سوالات بیشتر

تلفن ثابت: 58218-021

تلفن همراه (7-24 ساعت): 09015054237

مزایای خرید از تیشار آنلاین (تامین پیشرو شار)
  1. ضمانت بهترین قیمت
  2. خدمات پس از فروش متمایز
  3. ضمانت اصالت کالا
  4. کاهش زمان برای خرید
همکاری متناسب با قدرت شما

1- خرده فروش داخل شهر: اگر شما دارای این شرایط باشید، بدون شک دغدغه‌های خاص خود را با توجه به این بازار پرنوسان دارید و قادر به قدرت ریسک بالا در خرید گوشی نمی‌باشید. شما کاسبان عزیز بدون هیچ هزینه‌ای قادر هستید خود را به یک فروشگاه بزرگ تبدیل کنید. تا بدون سرمایه گذاری روی محصول و ریسک کردن در این بازار پرنوسان سود خود را از فروش گوشی موبایل ببرید.

2- عمده و خرده فروشی در مراکز اصلی: به طور قطع شما هم مستثنی از چالش‌های موجود در بازار خرید و فروش عمده و خورد گوشی موبایل نیستید. شماهم می‌توانید با استعلام قیمت از ما به بهترین قیمت عمده گوشی برسید و با اطمینان بیشتری خرید خود را انجام دهید و از سوی دیگر گوشی خود را راحت‌تر بفروش برسانید.

توضیحات درباره شرکت

درباره شرکت تامین پیشرو شار

این شرکت از سال 1393 فعالیت خود را به عنوان یکی از وارد کنندگان گوشی موبایل آغاز کرده است که با توجه به حجم واردات بالا توانسته خود را یکی از 5 شرکت برتر وارد کننده گوشی موبایل کند. شرکت تامین پیشرو شار درصد خوبی از بازار ایران را به خود اختصاص داده است. و در کنار فعالیت‌های تخصصی خود در امور بشر دوستانه نیز شرکت می‌کند.

فعالیت و واردات شرکت تامین پیشرو شار

خرید و فروش، واردات، صادرات، تولید، توزیع و بسته بندی کلیه کالاهای مجاز بازرگانی از جمله انواع گوشی همراه، تبلت، انواع رایانه و تجهیزات مرتبط با آن و ماشین های اداری

خدمات پس از فروش

تمام گوشی های موبایل تامین پیشرو شار دارای ضمانت نامه کتبی 18 ماهه می‌باشند. که تا به الان (خرداد 1401) توانسته است گرید A را برای خدمات پس از فروش خود، کسب کند.

مزایای خدمات پس از فروش گارانتی تامین پیشرو

  1. پشتیبانی برخط
  2. در دسترس بودن تیم خدمات پس از فروش
  3. سرعت بالا در امور مربوط به گارانتی
  4. هزینه مناسب
  5. شفافیت در خدمات پس از فروش

توضیح کلی در مورد فروش قانونی و غیرقانونی

امروزه یکی از دغدغه‌های اصلی خریداران عمده گوشی موبایل خرید قانونی و غیرقانونی می‌باشد. که این دغدغه بابت فرار از مالیات برای خریداران عمده گوشی موبایل بوجود آمده است. که با توجه به قوانینی که الان (مهر 1401) وضع شده است. و قوانینی که برای دستگاه‌های پوز گذاشته‌اند. دیگر فرار مالیاتی را برای خریداران بسیار سخت کرده‌است. و در نهایت باید همه خریداران مالیات خود را توسط دستگاه پوز و دیگر قوانین مالیات بدهند.

انواع برند واردات گوشی موبایل

شرکت تامین پیشرو شار با تیم مجرب خود تمامی گوشی‌های محبوب بازار ایران را وارد می‌کند. و تا به الان برندهایی مثل: سامسونگ، شیائومی، اپل، هوآوی و دیگر برندهای گوشی موبایل را وارد کرده است.

خرید عمده گوشی موبایل

با توجه به تقاضای زیاد مردم در خرید گوشی موبایل و در کنار آن با توجه به نوسانات قیمت ارز، خرید عمده گوشی موبایل را برای خریداران عمده گوشی به دلایلی سخت کرده است. و باعث ضرر کردن آنها در زمینه خرید عمده گوشی موبایل شده است. که در همین راستا شما خریداران عمده گوشی می‌توانید به راحتی هرچه تمام‌تر خرید عمده گوشی موبایل خود را از شرکت تامین پیشرو شار انجام دهید. تا با خرید گوشی عمده، به طور رایگان از خدمات طلایی گرانتی شار بهره‌مند شوید. که در بالاتر از مزایای خدمات گارانتی شار صحبت کرده‌ایم. که یکی از مزیت‌های اصلی خرید از شرکت تامین پیشرو شار، سبدهای متنوع با قیمت‌های کف بازار می‌باشد. و همچنین تمامی گوشی های موبایل شرکت تامین پیشرو اصل می‌باشد.

سایت خرید عمده گوشی موبایل

شرکت تامین پیشرو شار تا به الان (خرداد 1401) فقط مشتریان خاص خود را پشتیبانی می‌کرد. ولی در سال 1401 تصمیم بر آن گرفت تا مشتریان خود را در خصوص خرید عمده گوشی موبایل افزایش بدهد که بتواند درصد بیشتری از بازار را برای خود کند. تا تمامی خریداران عمده گوشی موبایل از مزایای تامین پیشرو شار استفاده کنند. چه بسا خریداران عمده می‌توانند با وجود خدمات متمایز پس از فروش تامین پشرو شار به سادگی گوشی موبایل خود را بفروش برسانند.

قیمت خرید عمده گوشی موبایل

با توجه به این که گوشی موبایل یک کالای اساسی است که در بین مردم رایج است فروش عمده گوشی موبایل افزایش پیدا کرده است. که این قضیه باعث آن شده است که قیمت های متفاوتی در بین فروشندگان عمده گوشی دیده شود. ولی با حضور شرکت تامین پیشرو می‌توانید گوشی‌های اصل را که برای ویتنام می‌باشند، از کارشناسان فروش ما استعلام قیمت کنید و همچنین می‌توانید در گروه واتس آپ ما با طی کردن مراحل ثبت نام از قیمت گوشی عمده موبایل روزانه باخبر شوید.

خرید گوشی عمده از وارد کننده

همانطور که می‌دانید در کشور عزیزمان واسطه‌های بسیار زیادی وجود دارد که قیمت نهایی را برای مصرف کننده و آخرین واسطه در زمینه فروش گوشی موبایل (مغازه‌دار) بالا می‌برد. ولی شما می‌توانید خرید گوشی عمده را از وارد کننده مثل شرکت تامین پیشرو تهیه کنید. تا با بهترین قیمت خرید عمده گوشی را انجام دهید. و در خرید عمده خود متضرر نشوید.

خرید گوشی عمده ارزان

شما عزیزان برای خرید عمده گوشی ارزان تنها در یک صورت می‌توانید خرید خود را مقرون بصرفه کنید و میزان ریسک خود را کاهش دهید. آن هم با خرید مستقیم شما از وارد کننده گوشی موبایل می‌باشد. که کمپانی تامین پیشرو شار یکی از 5 شرکت برتر وارد کننده گوشی موبایل می‌باشد. و در ازای خرید خود می‌توانید به طور رایگان از خدمات قدرتمند پس از فروش تامین پیشرو بهره‌مند شوید که در بالاتر از مزایای آن به طور مختصر نام بردیم.

گوشی عمده از کجا بخریم

برای خرید گوشی عمده موبایل در تمامی شهرها یک مرکزی برای خرید و فروش وجود دارد. ولی مهم این است که بتوانید مستقیم از وارد کننده گوشی موبایل خرید کنید. برای خرید مستقیم عمده گوشی موبایل می‌توانید سفارشات خود را با کارشناسان فروش تامین پیشرو هماهنگ کنید و روزانه از قیمت لحظه‌ای آنها با خبر شوید.

از کجا سفارش عمده موبایل بدهیم با قیمت ارزان

به دلیل آنکه گوشی موبایل تبدیل به یکی از کالاهای اساسی مردم شده است. و زندگی بدون تلفن همراه تا حدی برای مردم مقدور نیست، دست در فروش عمده بسیار زیاد شده است. که شما می‌توانید با استعلام شرکت از سوابق و پیشنه آن مطلع شوید. و خرید خود را از مغازه یا شرکت های کوچک انجام ندهید. که اگر شما خرید خود را از واردکنندگان اصلی موبایل انجام دهید قادر هستید تا سود بیشتری در فروش گوشی تلفن همراه داشته باشید. و حتی اگر توانایی خرید گوشی و نگهداری آن تا فروش را ندارید می‌توانید با شرکت ما همکاری کنید و به عنوان واسطه سود خود را از فروش گوشی دریافت کنید. خالی از لطف نیست که بگوییم تمامی گوشی های موبایل گارانتی 18 ماهه شرکتی با گرید A را دارد. که خیال مشتریان از بابت خرید امن کامل شود. پس برای خرید عمده گوشی موبایل و عضویت در خانواده بزرگ تامین پیشرو شار فرم انتهای صفحه را پرکنید.

وارد کنندگان گوشی موبایل عمده

همانطور که گفتیم گوشی یکی از نیازهای اساسی مردم می‌باشد. و طبق آماری که در سایت خبرگذاری تسنیم آمده است مبلغ واردات موبایل در سال 1400 به عدد 4 میلیاردو 162 میلیون دلار رسیده است. که این عدد نسبت به سال قبل 71 درصد رشد داشته است. برند تیشارآنلاین یکی از 5 وارد کننده اصلی ایران می‌باشد که شما با پر کردن فرم عصویت در پایین صفحه می‌توانید به خانواده بزرگ تامین پیشرو بپیوندید. برای مطلع شدن از قیمت‌های عالی بازار و خرید عمده گوشی موبایل فرم عضویت زیر را پر کنید.

گارانتی شرکتی

طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران شرکت‌های وارد کننده موظف به آن هستند تا گوشی‌های موبایل خود را گارانتی شرکتی کنند. که این برند هم مستثنی از این قاعده نیست و تمامی گوشی‌های وارداتی خود را گارانتی 18 ماه می‌کند. که این گارانتی توانسته رتبه گرید A را بدست بیاورد. یکی ویژگی عالی خرید عمده گوشی موبایل گارنتی و اعتبار آن در بین مردم و امتیاز آن در سازمان می‌باشد.

فروش عمده گوشی سامسونگ

خرید عمده گوشی سامسونگ برند سامسونگ یکی از محبوب ترین برند های دنیا محسوب می‌شود. و یکی از برند سازی‌های این کمپانی تنوع بالای گوشی‌های آن می‌باشد که مردم با بودجه‌های متفاوت قادر به استفاده از برند سامسونگ باشند. برند تیشارآنلاین هم بخشی از واردات عمده گوشی خود را به برند گوشی سامسونگ اختصاص داده است. برای خرید عمده گوشی سامسونگ کافیست فرم عضویت و خرید عمده گوشی را پر کنید تا از بهترین و ارزان‌ترین قیمت بازار مطلع شوید.

فروش عمده گوشی شیائومی

خرید عمده گوشی آیفون بعد از برند سامسونگ باتوجه به قیمت‌های بالای آن در ایران برند شیائومی محبوبیت خوبی نسبت به بقیه برندها دارد. این برند گوشی‌های ارزان قیمت، میان رده و قیمت‌های بالا دارد. که برند تیشار آنلاین از این برند محبوب در ایران، بخشی از بار خود را به آن اختصاص داده است. انواع گوشی‌های شیائومی با تنوع قیمتی متفاوت را می‌توانید از ما خرید کنید و استعلام آن را از ما بگیرید. و با تیم قدرتمند ما همراه باشید تا متوجه گوشی‌های ترند این برند در بازار ایران باشید.

فروش عمده گوشی آیفون

خرید عمده گوشی آیفون برند آیفون با توجه به قیمت‌های نسبتا بالایی که دارد، اکثریت مردم با توجه به شرایط اقتصادی الان توان خرید آن را ندارند و طبق خبرگذاری های متفاوت کم کم به یک کالای لوکس و گران قیمت تبدیل شده است. و فروش نسبتا ضعیف‌تری به بقیه برندهای موجود در بازار را دارد. که می‌بایست در خرید عمده گوشی موبایل برند آیفون دقت بیشتری کنید تا متحمل ضرر زیادی نشوید. برای خرید عمده آیفون با قیمت مناسب می‌توانید از ما استعلام قیمت کنید و سپس با خیال راحت خرید خود را انجام دهید. و یا اگر قدرت خرید عمده آیفون را ندارید می‌توانید در فروش آن باما همکاری کنید. برای عضویت در خانواده بزرگ تامین پیشرو شار می‌توانید فرم انتهای صفحه را پرکنید. تا خریدی متفاوت در گوشی عمده را تجربه کنید.

فروش عمده گوشی هوآوی

یکی دیگر از گوشی‌های پرطرفدار در بازار ایران و جهان گوشی‌های هوآوی می‌باشد. که در بازار ایران هم طرفدارهای خاص خود را روی یک سری از مدل ها دارد. که به دلیل محبوبیت بعضی از مدل های هوآوی این گوشی‌ها در سبد واردات تیشار جای دارد برای خرید عمده گوشی هوآوی با ما در تماس باشید.

فرم عضویت و خرید گوشی عمده

    9 دیدگاه برای “خرید عمده گوشی

    1. پینگ بک: خرید عمده گوشی در تهران - خرید عمده گوشی موبایل و فروش گوشی موبایل

    2. امیر خسروی میگوید:

      پست خیلی قشنگیه من به طور تصادفی با شما برخورد کردم و می خواستم بگویم که واقعاً از حرفه‌ای بودن شما لذت بردم. در هر صورت من مشترک فید شما خواهم شد

    3. محسن احدی میگوید:

      سلام، لیست قیمت روزانه برامون ارسال میشه؟
      ممنون میشم لیست قیمتو روزانه برای ما ارسال کنید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *