منشور حقوقی مشتریان

شرکت تامین پیشرو شار به منظور شفافیت در خدمات پس از فروش، وظیفه خود می‌داند تا مشتریان را از حقوق خود در مقابل حسن انتخاب گارانتی تامین پیشرو شار آگاه کند. در همین راستا طبق وظیفه خود “منشور حقوق مشتریان” تقدیم شما همراهان همیشگی می‌کنیم.

منشور حقوق مشتریان

1- کلیه خدمات فنی ارائه شده و قطعات تعویض ­شده تا ۶ ماه شامل ضمانت است.

2- مبنای شروع گارانتی برای تلفن همراه و تبلت، از تاریخ فعال‌سازی آن‌ها در شبکه همتا و حداکثر 6 ماه پس از زمان اظهار واردات در سامانه جامع تجارت خواهد بود. شایان ذکر است مدت گارانتی18 ماه است.

3- شرکت در قبال دریافت فرم تکمیل شده اظهارات مشتری و دریافت گوشی، موظف به ارائه رسید پذیرش است.

4- صدور رسید برای هرگونه ارائه خدمت (دستگاه شامل گارانتی باشد یا نباشد) الزامی است.

5- شرکت و نمایندگی‌ها موظف به اعلام حدود هزینه قبل از شروع تعمیرات هستند. تبصره: در صورتی که حین تعمیرات عیب جدیدی مشاهده شود. که باعث افزایش هزینه شود نهایتا ظرف مدت ۳ روز کاری، به مشتری اعلام می‌گردد، درصورت تایید مشتری اقدام به ارائه خدمات شود .

6- دریافت دستگاه و ارائه رسید پذیرش در دوره گارانتی به منزله تایید گارانتی نبوده و تایید آن منوط به تشخیص کارشناس فنی شرکت است. ( زمان تعیین تکلیف و اعلام کامل وضعیت گوشی و لوازم جانبی حداکثر 3 روز کاری است، مگر پذیرش هایی که نیاز به تست و گذشت زمان برای بروز عیب دارد .)

7- در طول دوره ۱۸ ماهه گارانتی، چنانچه گوشی پذیرش شود و پس از سپری شدن فرایند کارشناسی فنی، اطمینان حاصل گردد ایراد با تعمیرات قابل رفع نبوده و دستگاه تلفن همراه پذیرش شده، مشمول شرایط ابطال گارانتی نباشد، شرکت موظف است، دستگاه مذکور را با دستگاه تلفن همراه آکبند با همان مدل ( در صورت وجود ) تعویض نماید.  بدیهی است، در صورت تعویض با دستگاه تلفن همراه مدل بالاتر، مبلغ مابه­ التفاوت می‌بایست از سوی مشتری پرداخت گردد.

7.1 تبصره: اگر طی مدت 2 هفته در دوره ضمانت و 2 ماه در دوره تعهد ، عرضه کننده قادر به رفع عیب محصول نباشد، ملزم به ارائه کالا جایگزین است. در غیر این صورت با در خواست مصرف کننده نسبت به تعویض محصول با محصولی نو مشابه و یا عودت وجه ( مطابق قیمت روز کالای نو مشابه با کسر استهلاک سالانه 10 درصد بعد از اتمام دوره ضمانت ) اقدام نمایند.

7.2تبصره: در صورتی که لوازم جانبی دستگاه تعویضی، توسط مصرف کننده خراب یا مفقود شده باشد با لوازم جانبی دستگاه آکبند معاوضه نمی‌گردد.

8- برای دستگاه های تعویضی ( لوازم جانبی ) نیاز به دریافت فاکتور معتبر از مشتری است.

9- در صورت بروز ایراد ذاتی وسخت افزاری چنانچه از تاریخ فعال‌سازی دستگاه پذیرش شده بیش از 90 روز نگذشته باشد برای اطلاع واحد فنی در پذیرش، درخواست تعویض ثبت می‌شود ولیکن وضعیت تعویض در صورتی قطعی می‌شود که مراتب توسط کارشناس فنی تایید شود.

10- شرکت تامین پیشرو شار بابت محافظ صفحه نمایش (گلس)، قاب محافظ گوشی و هر نوع لوازم جانبی که در زمان خرید در کارتن دستگاه موجود نباشد، هیچ مسئولیتی ندارد.

11- شرکت هیچ مسئولیتی نسبت به تهیه نسخه پشتیبان و حفظ اطلاعات دستگاه را ندارد و مسئولیت آن به (حذف اطلاعات گوشی درصورت نیاز جهت تعمیر و رفع نقص، توسط شرکت بلامانع است) عهده مشتری است .

12- مشتری گرامی در صورتی دستگاه تلفن همراه شما مشمول تعویض در مرتبه سوم پذیرش، خواهد گردید، که کارشناس فنی شرکت در هر سه مرتبه پذیرش دستگاه، مشکل را از یک نوع ایراد سخت افزاری تشخیص دهد.

13- در صورت تعلیق فعالیت شرکت، مدت زمان تعلیق به دوره گارانتی دستگاه­‌های پذیرش ­شده افزوده می‌گردد.

14- در صورتیکه به دستگاه خسارتی وارد گردد، جبران خسارت وارده بر عهده شرکت است.

15- هیچ نمایندگی علاوه بر هزینه فاکتور شده حق دریافت مبلغ اضافی ندارد.

16- کلیه شعب تامین پیشرو شار موظف به رعایت منشور حقوق مشتری است و در صورت تخلف جریمه میگردند.