خرید عمده گوشی در شیراز

خرید عمده گوشی در شیراز
5
(3)

برای خرید عمده گوشی در شیراز اگر به واسطه مراجعه کنید سود شما از فروش گوشی موبایل بشدت کاهش پیدا می‌کند و بهتر است که خرید خود را از وارد کننده اصلی تهیه کنید. برای آشنایی با یکی از 5 شرکت وارد کننده موبایل و همچنین خرید عمده گوشی ما در این مقاله شما را بیشتر با تامین پیشرو شار آشنا خواهیم کرد.

همچنین برای خرید عمده گوشی در شیراز از معتبرترین شرکت های وارد کننده تلفن همراه خرید عمده خود را انجام دهید. به‌طور کلی عمده‌فروشی عبارت از فروش کالا به خرده‌فروشان یا به هرکسی غیر از مصرف‌کننده نهایی. عمده‌فروشی موبایل نیز به‌معنای خرید عمده موبایل از واردکننده یا توزیع‌کننده عمده موبایل است.

عمده فروش موبایل عموما حلقه‌ واسط بین تولیدکنندگان و خرده‌فروشان هستند. فعالیت آن‌ها در صورتی که به‌صورت قانونی انجام شود، باعث تسهیل در حمل‌ونقل کالا و تامین کالای مورد نیاز انبار خرده‌فروشان می‌شود.

خرید عمده گوشی در شیراز

خرید عمده گوشی در شیراز

اگر شما شیرازی های عزیز هم دغدغه‌ی سفارش عمده گوشی را دارید حتما با سوال از کجا موبایل عمده بخریم مواجه شده‌اید. بیایید ابتدا ببینیم عمده فروشان موبایل که هستند و چه تفاوتی دارند؟ عمده‌فروشان موبایل را می‌توان به چهار گروه تقسیم‌بندی کرد:

  1. نخستین آن‌ها عمده‌فروشان بازرگان یا واردکنندگانی هستند که خود، اقدام به توزیع عمده موبایل می‌کنند.
  2. نوع دوم عمده‌فروشان عمومی موبایل هستند که کالاهای دیجیتال، موبایل، تبلت و حتی لوازم جانبی را به‌طور عمده از واردکننده خریداری می‌کنند و در زمان و مکانی دیگر این کالاها را به خرده‌فروشان می‌فروشند.
  3. نوع سوم عمده‌فروشان تخصصی هستند که فعالیت آن‌ها به عمده‌فروشان عمومی شباهت دارد اما تنها تلفن همراه، یا حتی فقط مدل‌های یک برند را از واردکننده می‌خرند و به خرده‌فروشان می‌فروشند. نوع آخر عمده‌فروشان اینترنتی هستند که آن‌ها هم تلفن‌های همراه انواع برندها را از وارکننده خریداری می‌کنند و به‌طور آنلاین در اختیار مصرف‌کننده نهایی قرار می‌دهند.
  4. اما بهترین نوع سفارش عمده موبایل، خرید از واردکننده است؛ به ویژه واردکنندگانی که امکان خرید عمده و آنلاین موبایل را برای شما فراهم می‌کنند. دلیل این برتری این است که بین شما به عنوان خرده‌فروش موبایل و واردکننده، واسطه دیگری وجود ندارد و بی‌تردید تلفن‌های همراه خود را با کمترین قیمت ممکن خریداری خواهید کرد. 

در نتیجه بهترین روش خرید عمده گوشی در شیراز، خرید از وارد کننده و به طور مستقیم است. با این کار تمامی واسطه ها حذف می شوند. و شما با بهترین قیمت و معتبر ترین ضمانت نامه خرید خود را انجام می دهید.

درباره شرکت تامین پیشرو شار

 

این شرکت از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را به عنوان یکی از وارد کنندگان گوشی موبایل آغاز کرده است که با توجه به حجم واردات بالا توانسته خود را یکی از ۵ شرکت برتر وارد کننده گوشی موبایل کند. شرکت تامین پیشرو شار درصد خوبی از بازار ایران را به خود اختصاص داده است.

در کنار فعالیت‌های تخصصی خود در امور بشر دوستانه نیز شرکت می‌کند. این شرکت در واردات تمامی برند های گوشی موبایل مثل: سامسونگ، اپل، شیائومی، هوآوی، نوکیا و هر برند دیگری که مجبوبیت در ایران دارد را وارد می‌کند.

اگر برای مشتریان خود کالاهای خاصی را می‌خواهند وارد می‌کند که بخشی از آنها در شهر شیراز حضور دارند. برای خرید عمده گوشی در شیراز حتما به صفحه اصلی بروید و در خوانده بزرگ تیشار آنلاین عضو شوید.

شرکت تامین پیشرو شار

فعالیت و واردات شرکت تامین پیشرو شار

 

شرکت تامین پیشرو شار به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در زمینه واردات و تامین کالاها و تجهیزات مختلف، فعالیت‌های گسترده‌ای را در حوزه‌های مختلف انجام می‌دهد. این شرکت به عنوان یکی از تامین‌کنندگان اصلی کالاهای با کیفیت و با استانداردهای بین‌المللی شناخته می‌شود. در ادامه به برخی از فعالیت‌ها و حوزه‌های واردات این شرکت اشاره می‌کنم:

فعالیت‌های شرکت تامین پیشرو شار در خصوص خرید و فروش، واردات، صادرات، تولید، توزیع و بسته بندی کلیه کالاهای مجاز بازرگانی از جمله انواع گوشی همراه، تبلت، انواع رایانه و تجهیزات مرتبط با آن و ماشین های اداری است.

ویژگی‌ها و مزایای همکاری با شرکت تامین پیشرو شار

  • کیفیت بالا: تمامی کالاها و تجهیزات وارداتی توسط این شرکت دارای استانداردهای بین‌المللی و کیفیت بالا هستند.
  • تنوع محصولات: شرکت تامین پیشرو شار انواع مختلفی از کالاها و تجهیزات را وارد می‌کند که نیازهای مختلف صنایع و مشتریان را پوشش می‌دهد.
  • قیمت رقابتی: ارائه قیمت‌های رقابتی و مناسب یکی از مزایای همکاری با این شرکت است.
  • پشتیبانی و خدمات پس از فروش: ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی مشتریان از جمله خدمات این شرکت می‌باشد.

نحوه همکاری

  • ثبت سفارش: مشتریان می‌توانند از طریق وبسایت یا تماس با شرکت، سفارشات خود را ثبت کنند.
  • مشاوره فنی: ارائه مشاوره فنی به مشتریان برای انتخاب بهترین و مناسب‌ترین محصولات
  • حمل و نقل و تحویل: شرکت تامین پیشرو شار از روش‌های مختلف حمل و نقل برای تحویل سریع و مطمئن کالاها استفاده می‌کند.

این موارد تنها بخشی از فعالیت‌ها و خدمات شرکت تامین پیشرو شار هستند و این شرکت در تلاش است تا با گسترش حوزه‌های فعالیت خود، نیازهای مشتریان را به بهترین شکل ممکن برآورده کند.

خدمات پس از فروش

تمام گوشی های موبایل تامین پیشرو شار دارای ضمانت نامه کتبی 18 ماهه هستند. که تا به الان (خرداد 1401) توانسته‌ است گرید A را برای خدمات پس از فروش خود، کسب کند.

مزایای خدمات پس از فروش گارانتی تامین پیشرو شار

  1. پشتیبانی برخط
  2. در دسترس بودن تیم خدمات پس از فروش
  3. سرعت بالا در امور مربوط به گارانتی
  4. هزینه مناسب
  5. شفافیت در خدمات پس از فروش

با توجه مواردی که در بالا ذکر شد، امیدواریم شما عزیزانی که ساکن شیراز یا شهرای اطراف آن هستید توانسته باشید برای خرید عمده گوشی در شیراز، تصمیم سنجیده ای گرفته باشید.

به این آموزش چه امتیازی می دهید؟

میانگین امتیازات 5 / 5. تعداد آرا: 3

هنوز کسی نظرشو ثبت نکرده! شما اولین نفر باشید.

3 دیدگاه برای “خرید عمده گوشی در شیراز

  1. پارسا میرابی میگوید:

    من به تازگی یک مغازه موبایل فروشی در شهر میبد زدم می خواستم ببینم امکان خرید از شرکت شمارو دارم؟

    • تیشار آنلاین میگوید:

      دوست عزیز امکان ثبت سفارش ما از کل کشور را داریم و شما در این زمینه می توانید با کارشناسان فروش تیشار آنلاین تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *